XXII Sesja Rady Miejskiej w Cedyni

Radni Rady Miejskiej w Cedyni podczas 20 sesji

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713, 1378) zwołuję XXII Sesję Rady Miejskiej w Cedyni na dzień 30 listopada 2020 (poniedziałek) na godzinę 16:00, która odbędzie się w sali Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Cedyni, ul. Mieszka I 21, 74-520 Cedynia.

Porządek obrad

  1. Otwarcie obrad, sprawdzenie obecności.
  2. Porządek obrad.
  3. Dyskusja i uwagi do protokołu z ostatniej sesji.
  4. Interpelacje.
  5. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Cedyni w okresie pomiędzy sesjami.
  6. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy Cedynia na rok 2020.
  7. Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Cedynia na lata 2020 -2035.
  8. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportu.
  9. Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości podatku od nieruchomości.
  10. Projekt uchwały w sprawie opłaty od posiadania psów.
  11. Projekt uchwały w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cedynia.
  12. Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia Aglomeracji Cedynia.
  13. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Leśników Polskich w Piasku.
  14. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Cedynia na lata 2021-2027”.
  15. Wolne wnioski i zapytania.
  16. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący
Rady Miejskiej w Cedyni
Piotr Głowniak

PROJEKTY UCHWAŁ

TRANSMISJA NA PLATFORMIE YOUTUBE

Obowiązek informacyjny dla uczestników sesji

  1. Administratorem Danych Osobowych pochodzących z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
  3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
  4. Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
  5. Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
  6. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  7. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
  9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
  10. Państwa dane osobowe będą przekazane do państwa trzeciego, ponieważ transmisja odbywa się przy pomocy platformy YouTube.