Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713, 1378) zwołuję XXII Sesję Rady Miejskiej w Cedyni na dzień 30 listopada 2020 (poniedziałek) na godzinę 16:00, która odbędzie się w sali Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Cedyni, ul. Mieszka I 21, 74-520 Cedynia.
Porządek obrad
- Otwarcie obrad, sprawdzenie obecności.
- Porządek obrad.
- Dyskusja i uwagi do protokołu z ostatniej sesji.
- Interpelacje.
- Sprawozdanie z pracy Burmistrza Cedyni w okresie pomiędzy sesjami.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy Cedynia na rok 2020.
- Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Cedynia na lata 2020 -2035.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportu.
- Projekt uchwały w sprawie określenia wysokości podatku od nieruchomości.
- Projekt uchwały w sprawie opłaty od posiadania psów.
- Projekt uchwały w sprawie ustalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Cedynia.
- Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia Aglomeracji Cedynia.
- Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Leśników Polskich w Piasku.
- Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do opracowania „Strategii Rozwoju Gminy Cedynia na lata 2021-2027”.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący
Rady Miejskiej w Cedyni
Piotr Głowniak
TRANSMISJA NA PLATFORMIE YOUTUBE
Obowiązek informacyjny dla uczestników sesji
- Administratorem Danych Osobowych pochodzących z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
- Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
- Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
- Państwa dane osobowe będą przekazane do państwa trzeciego, ponieważ transmisja odbywa się przy pomocy platformy YouTube.