XX Sesja Rady Miejskiej w Cedyni odbędzie się 30 września 2020 (środa) o godzinie 15:00, w sali Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Cedyni, ul. Mieszka I 21, 74-520 Cedynia.
Porządek obrad:
1. Otwarcie obrad.
2. Wręczenie srebrnej odznaki Honorowego Gryfa Zachodniopomorskiego przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego Panu Zenonowi Pikule – Sołtysowi Sołectwa Piasek
3. Porządek obrad.
4. Dyskusja i uwagi do protokołu z ostatniej sesji.
5. Interpelacje.
6. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Cedyni w okresie pomiędzy sesjami.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy Cedynia na rok 2020.
8. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie prawa własności nieruchomości.
9. Projekt Uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie, na okres dłuższy niż 3 lata, w drodze przetargu, nieruchomości komunalnych należących do Gminy Cedynia.
10. Projekt uchwały w sprawie zmiany symboliki na pomniku zlokalizowanym na Placu Wolności w Cedyni.
11. Projekt uchwały w sprawie uzupełnienia składu osobowego Komisji Spraw Społecznych Rady Miejskiej w Cedyni.
12. Projekt uchwały w sprawie uzupełnienia składu osobowego Komisji Budżetowej Rady Miejskiej w Cedyni.
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia woli utworzenia spółdzielni socjalnej.
14. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych na lata 2020 – 2024 na terenie Gminy Cedynia.
15. Wolne wnioski i zapytania.
16. Zamknięcie obrad.
Obowiązek informacyjny dla uczestników sesji
- Administratorem Danych Osobowych pochodzących z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
- Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
- Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
- Państwa dane osobowe będą przekazane do państwa trzeciego, ponieważ transmisja odbywa się przy pomocy platformy YouTube.