Urząd Miejski w Cedyni przystąpił do opracowania planu ogólnego. Jest to dokument planistyczny obejmujący obszar całej gminy.
Zastąpi on dotychczas obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Jest to akt prawa miejscowego uwzględniany przy sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz stanowiący podstawę do wydawania decyzji o warunkach zabudowy. Plan ogólny ma wskazywać, w jakich częściach miasta i gminy będą mogły powstać parki, drogi, osiedla mieszkaniowe czy miejsca pracy.
Procedura sporządzenia projektu planu ogólnego będzie składać się m.in. z etapu składania wniosków, konsultacji społecznych, opinii i uzgodnień projektu. Zawarte w planie ogólnym podstawowe ustalenia urbanistyczne pozwolą na zrównoważony i harmonijny rozwój miasta i gminy.
Zainteresowani mogą składać wnioski do planu ogólnego w terminie od dnia 10 lipca 2024 r. do dnia 21 sierpnia 2024 r.
Wniosek należy składać do Burmistrza Cedyni wyłącznie na zatwierdzonym formularzu zgodnym z rozporządzeniem ministra rozwoju i technologii. Formularz dostępny jest
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cedyni, został zamieszczony na stronie Urzędu www.cedynia.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Cedyni, podany jest również poniżej jako załącznik do pobrania.
https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego
Wnioski można składać w formie:
- papierowej – osobiście w Urzędzie Miejskim w Cedyni lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Cedyni Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia,
- elektronicznej – za pomocą poczty elektronicznej: cedynia@cedynia.pl lub platformy ePUAP.
Wnioski niespełniające wymogów formalnych, w szczególności wnioski:
-złożone poza wyznaczonym terminem,
– niezłożone na ww. formularzu,
– niezawierające danych Wnioskodawcy,
– niezawierające czytelnego podpisu w przypadku wniosku w postaci papierowej
Pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.