Złóż wniosek do planu ogólnego Gminy Cedynia – przypomnienie

Urząd Miejski w Cedyni przystąpił do opracowania planu ogólnego. Jest to dokument planistyczny obejmujący obszar całej gminy.

Zastąpi on dotychczas obowiązujące studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Jest to akt prawa miejscowego uwzględniany przy sporządzaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz stanowiący podstawę do wydawania decyzji o warunkach zabudowy. Plan ogólny ma wskazywać, w jakich częściach miasta i gminy będą mogły powstać parki, drogi, osiedla mieszkaniowe czy miejsca pracy. 

Procedura sporządzenia projektu planu ogólnego będzie składać się m.in. z etapu składania wniosków, konsultacji społecznych, opinii i uzgodnień projektu. Zawarte w planie ogólnym podstawowe ustalenia urbanistyczne pozwolą na zrównoważony i harmonijny rozwój miasta i gminy.

Zainteresowani mogą składać wnioski do planu ogólnego w terminie od dnia 10 lipca 2024 r. do dnia 21 sierpnia 2024 r.

Wniosek należy składać do Burmistrza Cedyni wyłącznie na zatwierdzonym formularzu zgodnym z rozporządzeniem ministra rozwoju i technologii. Formularz dostępny jest
w siedzibie Urzędu Miejskiego w Cedyni, został zamieszczony na stronie Urzędu www.cedynia.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Cedyni, podany jest również poniżej jako załącznik do pobrania.

https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/formularz-pisma-dotyczacego-aktu-planowania-przestrzennego

Wnioski można składać w formie:

  • papierowej – osobiście w Urzędzie Miejskim w Cedyni lub listownie na adres Urzędu Miejskiego w Cedyni Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia,
  • elektronicznej – za pomocą poczty elektronicznej: cedynia@cedynia.pl lub platformy ePUAP.

Wnioski niespełniające wymogów formalnych, w szczególności wnioski:

-złożone poza wyznaczonym terminem,

– niezłożone na ww. formularzu,

– niezawierające danych Wnioskodawcy,

– niezawierające czytelnego podpisu w przypadku wniosku w postaci papierowej

Pozostawione zostaną bez rozpatrzenia.