Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40) zwołuję XLII Sesję Rady Miejskiej w Cedyni na dzień 08 lutego 2023 r. (środa) na godzinę 13:00, która odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia.
Porządek obrad
1. Otwarcie obrad, sprawdzenie obecności.
2. Wręczenie przyznanych stypendiów dla uczniów szkół gminy Cedynia w ramach Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży w I półroczu roku szkolnego 2022/2023
3. Porządek obrad.
4. Dyskusja i uwagi do protokołu z ostatniej sesji.
5. Interpelacje.
6. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Cedyni w okresie pomiędzy sesjami.
7. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę Nr XVII/184/04 Rady Miejskiej w Cedyni z dnia 3 września 2004 r. w sprawie statutów jednostek pomocniczych
– sprawozdanie z konsultacji społecznych.
8. Projekt uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działki numer 380/2 obręb Piasek, gmina Cedynia, zabudowanej budynkiem mieszkalnym Piasek 63 A.
9. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Cedyni na rok 2023.
10. Wolne wnioski i zapytania.
11. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Cedyni Piotr Głowniak
Projekty uchwał – https://bip.cedynia.pl/cedynia,m,1655,sesja-xlii-8-lutego-2023.html
TRANSMISJA – https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/1096/rada-miejska-w-cedyni.htm
- Administratorem Danych Osobowych pochodzących z transmisji i nagrań Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
- Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
- Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego.