XII sesja Rady Miejskiej w Cedyni

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 o Samorządzie Gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465) zwołuję XII Sesję Rady Miejskiej w Cedyni na dzień 26 czerwca 2025 r. (czwartek) na godzinę 13:00, która odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia.

Porządek obrad

  1. Otwarcie obrad, sprawdzenie obecności.
  2. Porządek obrad.
  3. Interpelacje.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Cedyni w okresie pomiędzy sesjami.
  5. Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Cedynia za 2024 rok – przeprowadzenie debaty.
  6. Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Cedyni wotum zaufania.
  7. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Cedynia za rok 2024.
  8. Projekt uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Cedyni.
  9. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy Cedynia na rok 2025.
  10. Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Cedynia na lata 2025-2035.
  11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie na okres dłuższy niż 3 lata, w drodze bezprzetargowej nieruchomości komunalnej należącej do zasobu Gminy Cedynia, położonej w obrębie Żelichów, gmina Cedynia, działka nr 242.
  12. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji z dnia 9 kwietnia 2025 r. dotyczącej pomników przyrody.
  13. Projekt uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Cedynia
  14. Wolne wnioski i zapytania.
  15. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Cedyni Krzysztof Nowak

Projekty uchwał – https://bip.cedynia.pl/cedynia,a,28114,porzadek-obrad.html

TRANSMISJA – https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/1096/rada-miejska-w-cedyni.htm

  1. Administratorem Danych Osobowych pochodzących z transmisji i nagrań Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
  3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
  4. Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
  5. Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
  6. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  7. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
  9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
  10. Państwa dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego.