OGŁOSZENIE Burmistrza Cedyni o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Cedynia

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust.
1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.), ogłaszam o podjęciu przez Radę Miejską w Cedyni UCHWAŁA NR III/26/2024 RADY MIEJSKIEJ W CEDYNI z dnia 27 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Cedynia.

Osoby zainteresowane mogą składać wnioski dotyczące projektu planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko. Wnioski należy przesyłać do Burmistrza Cedyni wyłącznie za pomocą formularza o nazwie: „POG_Wniosek_Formularz” (wzór wniosku został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509)).

Wnioski należy składać w TERMINIE od 15.04.2025r. do 07.05.2025r. wyłącznie na dedykowanym formularzu do Urzędu Miejskiego w Cedyni:
ELEKTRONICZNIE:
– za pomocą środków komunikacji elektronicznej (ePUAP):
       Nazwa instytucji na platformie EPUAP: URZĄD MIEJSKI W CEDYNI
       Adres skrytki na platformie EPUAP: /3q0n39opp1/SkrytkaESP
– na adres e-mail: cedynia@cedynia.pl
W FORMIE PAPIEROWEJ:
– drogą pocztową, na adres urzędu: Urząd Miejski w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia;
– osobiście, w godzinach pracy urzędu; formularz wniosku jest dostępny w pokoju nr 8.
W FORMIE USTNEJ:
– bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Cedyni, w godzinach jego pracy – z wpisem do protokołu.

Składający wniosek podaje:
1) Imię i nazwisko/ Nazwę wnioskodawcy;
2) Adres zamieszkania albo siedziby;
3) Adres poczty elektronicznej (o ile taki posiada);
4) Informacje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej  wnioskiem lub uwagą;
5) dodatkowe dane do kontaktu: Adres do korespondencji, Numer telefonu.

UWAGA: Zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko wnioski złożone po ww. terminie nie zostaną rozpatrzone. – liczy się data wpływu do Urzędu.
Wnioski niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpoznania.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Cedyni.

OBWIESZCZENIE ogłasza się poprzez:
– wywieszenie ogłoszenia w siedzibie urzędu;
– wywieszenie ogłoszenia na teranie gminy, w tym przez sołtysów;
– udostępnienie informacji na stronie internetowej urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej;
– podmiotowej stronie urzędu oraz na profilu Facebook Gminy Cedynia.

https://bip.cedynia.pl/cedynia,m,1847,plan-ogolny.html