III sesja Rady Miejskiej w Cedyni

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609, poz. 721 ) zwołuję III Sesję Rady Miejskiej w Cedyni na dzień 27 czerwca 2024 r. (czwartek) na godzinę 13:00, która odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia.

Porządek obrad

  1. Otwarcie obrad, sprawdzenie obecności.
  2. Porządek obrad.
  3. Interpelacje.
  4. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Cedyni w okresie pomiędzy sesjami.
  5. Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Cedynia za 2023 rok – przeprowadzenie debaty.
  6. Projekt uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Cedyni wotum zaufania.
  7. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Cedynia za rok 2023.
  8. Projekt uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Cedyni.
  9. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy Cedynia na rok 2024.
  10. Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Cedynia na lata 2024-2035.
  11. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia raportu z monitorowania i oceny realizacji celów określonych w Lokalnym Programie Rewitalizacji Gminy Cedynia na lata 2017-2023, za okres 2020-2023.
  12. Projekt uchwały w sprawie zasad i trybu poboru podatków i opłat lokalnych stanowiących dochód gminy oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia na inkaso.
  13. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Cedynia.
  14. Projekt uchwały zmieniający zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Cedyni.
  15. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie Porozumienia w celu umożliwienia korzystania z usług Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Cedyni przez mieszkańców Gminy Chojna.
  16. Projekt uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oraz w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi.
  17. Projekt uchwały w sprawie określenia zasad sprawienia pogrzebu oraz zwrotu kosztów pogrzebów realizowanych przez Gminę Cedynia.
  18. Projekt uchwały uchylającej uchwałę w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działki numer 380/2 obręb Piasek gmina Cedynia, zabudowanej budynkiem mieszkalnym Piasek 63A.
  19. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości oznaczonej jako działka numer 176/3 obręb Stara Rudnica, na rzecz Województwa Zachodniopomorskiego – Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie.
  20. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej numerem 127 obręb Siekierki gmina Cedynia w drodze przetargu.
  21. Projekt uchwały w sprawie odmowy stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego.
  22. Wolne wnioski i zapytania.
  23. Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Cedyni Krzysztof Nowak

Projekty uchwał – https://bip.cedynia.pl/cedynia,m,1841,sesja-iii-27-czerwca-2024.html

TRANSMISJA – https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/1096/rada-miejska-w-cedyni.htm

  1. Administratorem Danych Osobowych pochodzących z transmisji i nagrań Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
  3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
  4. Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
  5. Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
  6. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  7. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
  9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
  10. Państwa dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego.