Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559) zwołuję XXXII Sesję Rady Miejskiej w Cedyni na dzień 25 marca 2022r. (piątek) na godzinę 13:00, która odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia.
Porządek obrad
1. Otwarcie obrad, sprawdzenie obecności.
2. Wręczenie przyznanych stypendiów dla uczniów szkół gminy Cedynia w ramach Lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży w II półroczu roku szkolnego 2020/2021 .
3. Porządek obrad.
4. Dyskusja i uwagi do protokołu z ostatniej sesji.
5. Interpelacje.
6. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Cedyni w okresie pomiędzy sesjami.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie na rok 2022.
8. Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Cedynia na lata 2022 -2035.
9. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej numerem 139/3 obręb Stara Rudnica gmina Cedynia w drodze przetargu
10. Projekt uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w drodze bezprzetargowej działki nr 215/6 obręb Lubiechów Dolny, gmina Cedynia.
11. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie na okres dłuższy niż 3 lata, w drodze bezprzetargowej nieruchomości komunalnej należącej do zasobu Gminy Cedynia, położonej w obrębie 2, miasta Cedynia, część działki nr 110.
12. Projekt uchwały w sprawie Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt.
13. Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie gminy Cedynia w roku 2022.
14. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Cedynia.
15. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny na rzecz Województwa Zachodniopomorskiego- Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
16. Projekt uchwały w sprawie wystąpienia z wnioskiem o zmianę granic miasta Cedynia.
17. Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Cedyni na rok 2022.
18. Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego wypłacanego z budżetu gminy dla strażaków uczestniczących w działaniach ratowniczych i szkoleniach pożarniczych organizowanych przez Państwową Straż Pożarną i Gminę Cedynia.
19. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Ośrodka Pomocy Społecznej w Cedyni.
20. Projekt uchwały w sprawie współdziałania z Gminą Szczecin w zakresie objęcia działaniami profilaktycznymi i edukacyjno-motywacyjnymi osób zagrożonych uzależnieniem od alkoholu z terenu Gminy Cedynia.
- Projekt uchwały w sprawie upoważnienia Burmistrza Cedyni do dokonywania zmian w planie dochodów i wydatków budżetu Gminy Cedynia, dokonywania czynności, o których mowa w art. 258 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, zmian w wieloletniej prognozie finansowej oraz zmian w planie wydatków budżetu Gminy Cedynia związanych z wprowadzeniem nowych inwestycji lub zakupów inwestycyjnych, w celu realizacji zadań związanych z pomocą obywatelom Ukrainy
- Sprawozdanie z wysokości jednorazowych dodatków uzupełniających dla nauczycieli szkół gminu Cedynia za 2021 rok
- Informacja Burmistrza Cedyni z realizacji art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za 2021 r.
- Sprawozdania z pracy Komisji Stałych Rady Miejskiej w Cedyni za rok 2021.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Cedyni
Piotr Głowniak
Projekty uchwał – http://bip.cedynia.pl/cedynia,a,25542,projekty-uchwal.html
TRANSMISJA – https://transmisja.esesja.pl/cedyniarmig
- Administratorem Danych Osobowych pochodzących z transmisji i nagrań Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
- Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
- Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
- Państwa dane osobowe będą przekazane do państwa trzeciego, ponieważ transmisja odbywa się przy pomocy platformy YouTube.