Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40, 572) zwołuję XLIV Sesję Rady Miejskiej w Cedyni na dzień 17 maja 2023 r. (środa) na godzinę 13:00, która odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia.
Porządek obrad
1. Otwarcie obrad, sprawdzenie obecności.
2. Porządek obrad.
3. Dyskusja i uwagi do protokołu z ostatniej sesji.
4. Interpelacje.
5. Sprawozdanie z pracy Burmistrza Cedyni w okresie pomiędzy sesjami.
6. Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy Cedynia na rok 2023.
7. Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Cedynia na lata 2023-2035.
8. Projekt uchwały w sprawie określenia pomocy dla Powiatu Gryfińskiego.
9. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad i trybu poboru podatków i opłat lokalnych stanowiących dochód gminy oraz określenia inkasentów i wynagrodzenia za inkaso.
10. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej numerem 106 obręb Stary Kostrzynek gmina Cedynia w drodze przetargu.
11. Projekt uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży działki numer 1/9 obręb Piasek, Gmina Cedynia.
12. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej numerem 361/3 obręb Stary Kostrzynek Gmina Cedynia w drodze przetargu.
13. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości oznaczonej numerem 353/2 obręb 3 miasta Cedynia w drodze przetargu.
14. Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie na okres dłuższy niż 3 lata, w drodze przetargu lokalu innego niemieszkalnego znajdującego się w budynku przy ulicy Staromiejskiej nr 3 , działka nr 317 obręb 3 miasta Cedynia.
15. Projekt uchwały w sprawie ustalenia Programu udzielania dotacji celowej na dofinansowanie budowy przydomowych oczyszczalni ścieków lub szczelnych bezodpływowych zbiorników na ścieki bytowo-socjalne na terenie gminy Cedynia.
16. Projekt uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy Śliwkowa na terenie miasta Cedynia.
17. Projekt uchwały w sprawie w sprawie nadania nazwy ulicy Widokowej na terenie miasta Cedynia.
18. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w publicznym przedszkolu i oddziałach przedszkolnych w szkołach podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Cedynia.
19. Projekt uchwały w sprawie określenia stawki za jeden kilometr przebiegu pojazdu będącej podstawą do ustalenia zwrotu rodzicom kosztu przewozu dzieci, młodzieży i uczniów do placówek oświatowych, o których mowa w art. 32 ust. 6 i art.39 ust. 4 i ust. 4a ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe.
20. Projekt uchwały w sprawie wykazy kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie gminy Cedynia w roku 2023.
21. Projekt uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Cedyni.
22. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Cedynia
23. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania obszarów w miejscowości Osinów Dolny gmina Cedynia.
24. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej za 2022 rok.
25. Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Cedyni za rok 2022.
26. Wolne wnioski i zapytania.
27. Zamknięcie obrad.
Przewodniczący Rady Miejskiej w Cedyni Piotr Głowniak
Projekty uchwał – https://bip.cedynia.pl/cedynia,m,1692,sesja-xliv-17-maja-2023.html
TRANSMISJA – https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/1096/rada-miejska-w-cedyni.htm
- Administratorem Danych Osobowych pochodzących z transmisji i nagrań Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
- Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
- Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego.