VIII sesja Rady Miejskiej w Cedyni

Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 o Samorządzie Gminnym (Dz. U. z  2024 r. poz. 1465) zwołuję VIII Sesję Rady Miejskiej w Cedyni na dzień 27 lutego  2025 r. (czwartek) na godzinę 13:00, która odbędzie się w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia.   

Porządek obrad

1.    Otwarcie obrad, sprawdzenie obecności.
2.    Wręczenie przyznanych stypendiów Rady Miejskiej w Cedyni dla uczniów szkół z gminy Cedynia za I półrocze roku szkolnego 2024/2025.
3.    Porządek obrad.
4.    Interpelacje.
5.    Sprawozdanie z pracy Burmistrza Cedyni w okresie  pomiędzy sesjami.
6.    Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu i w budżecie Gminy Cedynia na rok 2025.
7.    Projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Cedynia na lata 2025 -2035.
8.    Projekt uchwały w sprawie likwidacji jednostki budżetowej Gminy Cedynia – Centrum Promocji i Turystyki w Cedyni
9.    Projekt uchwały w sprawie zmiany Uchwały nr XLVIII/460/2023 Rady Miejskiej w Cedyni z dnia 21 grudnia 2023 r. w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Cedyni.
10.    Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Cedynia do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego- edycja 2025 ogłoszonego przez Ministra Rodziny i Polityki Społecznej.
11.    Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Cedynia do realizacji Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego- edycja 2025 realizowanego w ramach Funduszu Solidarnościowego.
12.    Projekt uchwały w sprawie wykazu kąpielisk oraz sezonu kąpielowego na terenie gminy Cedynia w roku 2025.
13.    Projekt uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XX/197/2016 z 19 października 2016 r. w sprawie przyjęcia regulaminu Programu Stypendialnego.
14.    Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Cedyni na rok 2025.
15.    Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad wypłacania i wysokości diet radnych Rady Miejskiej w Cedyni oraz zwrotu kosztów podróży służbowych.
16.    Projekt uchwały w sprawie ustalenia zasad przysługiwania diety przewodniczącemu organu wykonawczego jednostki pomocniczej.
17.    Informacja Burmistrza Cedyni z realizacji art. 37 ust. 8 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym za 2024 r.
18.    Sprawozdania z pracy Komisji Stałych Rady Miejskiej w Cedyni za rok 2024.
19.    Wolne wnioski i zapytania.
20.    Zamknięcie obrad.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Cedyni Krzysztof Nowak

Projekty uchwał – https://bip.cedynia.pl/cedynia,a,27864,porzadek-obrad.html

TRANSMISJA – https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/1096/rada-miejska-w-cedyni.htm

  1. Administratorem Danych Osobowych pochodzących z transmisji i nagrań Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
  3. Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
  4. Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
  5. Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
  6. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  7. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
  9. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
  10. Państwa dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego.