POSTANOWIENIE NR 295/2024 KOMISARZA WYBORCZEGO W SZCZECINIE II z dnia 17 kwietnia 2024 r. w sprawie zwołania pierwszej sesji nowo wybranej rady
Na podstawie art. 20 ust. 2 w zw. z art. 29a ust. 2 i art. 26 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 40 ze zm.), Komisarz Wyborczy w Szczecinie II postanawia, co następuje:
§ 1.
Zwołać pierwszą sesję nowo wybranej Rady Miejskiej w Cedyni na dzień 7 maja 2024 r. o godz. 10:00 w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Cedyni.
§ 2.
Ustalić następujący porządek obrad pierwszej sesji Rady:
- Otwarcie inauguracyjnej sesji Rady.
- Wręczenie zaświadczeń o wyborze na radnego.
- Złożenie ślubowania przez radnych.
- Stwierdzenie kworum i przyjęcie porządku obrad.
- Wybór Przewodniczącego Rady.
- Wręczenie zaświadczenia o wyborze na Burmistrza Gminy Cedynia.
- Złożenie ślubowania przez Burmistrza.
- Zakończenie obrad.
§ 3.
Postanowienie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Komisarz Wyborczy w Szczecinie II
Projekty uchwał – https://bip.cedynia.pl/cedynia,m,1819,sesja-i-07-kwietnia-2024.html
TRANSMISJA – https://esesja.tv/transmisje_z_obrad/1096/rada-miejska-w-cedyni.htm
- Administratorem Danych Osobowych pochodzących z transmisji i nagrań Sesji Rady Miejskiej jest Gmina Cedynia reprezentowana przez Burmistrza Cedyni, z siedzibą w Cedyni, Plac Wolności 1, 74-520 Cedynia, tel. 91 4144 006, e-mail: cedynia@cedynia.pl.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: Tel. 91 4317 817 lub e-mail: info@cedynia.pl
- Przetwarzanie Państwa danych osobowych przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO), ponieważ obrady rady gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Nagrania obrad są udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej i na stronie internetowej gminy oraz w inny sposób zwyczajowo przyjęty (art. 20. ust. 1b ustawy o samorządzie gminnym).
- Dane osobowe pochodzące z nagrań podczas Sesji Rady Miejskiej będą udostępniane innym odbiorcom danych, np. użytkownicy sieci Internet.
- Okres przez jaki Państwa dane będą przechowywane nie jest możliwy do określenia, ponieważ dane udostępniane w Biuletynie Informacji Publicznej są udostępnianie bez podawania daty końcowej.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
- Wchodząc na obszar monitoringu podczas Sesji Rady Miejskiej decydują się Państwo na udostępnienie swoich danych osobowych.
- Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowane i nie będą profilowane.
- Państwa dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego.